HTML

gangike2

Friss topikok

  • 130947: Ezt a szót keresem egy hónapja, köszönöm!!! :D Általában eddig csak "az a szar" volt a megnevezése... (2012.10.11. 23:54)
  • 130947: Ismersz minket, tanulunk majd, mint a kisangyalok! :) (2012.09.15. 14:51)
  • 130947: Dani tud alkotni. :D :) (2012.06.29. 21:22)
  • 130947: xDDDDD (2012.06.02. 22:22)
  • 130947: :) (2012.03.27. 18:34)

Címkék

2012.01.01. 00:00 gangike

Ülünk a buszon, egyszercsak megáll, a sofőr valamit matat. 
Kinga: Ez hihetetlen. Mindjárt elővesz egy kiló kenyeret…

Sofőrbácsi telefonál.
Kinga: – Hát akkor lerobbantunk.
én: – Csak nem.
Kinga: – Mi másért telefonálna? Telefonszexel?

Amíg állt a busz, K. Kinga az ablak melletti ülésről folyamatosan Kingán feküdt, hogy ellásson a busz elejébe, ahol amúgy semmi nem történt.
Már a következő buszon ülünk, mivel a miénk ledöglött.
K. Kinga: – Kinga, nem tudom, hol vagyunk, nézzed már a táblákat!
Kinga: – Nézzed te, te úgyis szeretsz nézni!

A buli helyszínén az egész bagázs ismeretlen volt számunkra. (hárman voltunk: két Kinga meg én)
Kinga: Nekik könnyű dolguk van, csak három nevet kell megjegyezniük, az is kettő.

K. Kinga: Azt tudom, hogy valaki Dani. Vagy Dávid?

Ali részeg. Bejön a konyhába, és “földimogyoró” felkiáltással lebasz az asztalra egy csomag mogyit, majd kimegy.

Kinga felordít: – BÚÚÚÉÉÉÉÉK!
mindenki furán néz rá
Kinga: – Deviáns vagyok!

Jocó kicsit kiütötte magát, már túl voltunk a másfél óra vécéölelgetésen, épp a szobában ült mozdulatlanul egy órája.
valaki: – Iszunk még valamit?
én: – Nézz rá a Jocóra, és tedd fel még egyszer ezt a kérdést…

Hazaért Márk (házigazda) öccse, Erik enyhén illumináltan.
Erik: – Van egy kurvanagy seb a hátamon.
mi: – Mitől?
Erik: – Beleugrottam a betonhányásba!

Erik: – Adjatok a hátamra Lenofatelint!
én: – Mit?!
Erik: – Lenofatelint.
én: – Betadine-ra gondolsz?
Erik: – IGEN!

Jocó ült, és fél óránként előre, aztán hátra dőlt.
Erik: Jocó magával birkózik.

Gábor úgy iszik a kólásüvegből, hogy az ujjaival kitámasztja, és önti a szájába, hogy ne kelljen bekapnia az üveget.
Márk végignézi a nem túl egyszerű mutatványt, majd megrántja a vállát: Én kértem volna egy poharat.

Ketten voltunk Erikkel a szobában, ő kicsit már fáradt volt és érdekesen feküdt le aludni.
kimegyek a többiekhez: Márk, az mennyire probléma, hogy az öcséd levette a pólóját, előre húzta a fotelt, majd magzatpózban befeküdt mögé és elaludt?

Reggel Jocó éledezik, meséljük neki az éjjel történéseit, mivel semmire sem emlékszik.
én: Az sincs meg, hogy ütlek a vécé fölött?

én: Úgy töröltük a kezedet, mint a kétéves unokahúgomét szoktam.

Márk: A Gangesz volt a legjobb: “ne fogd meg ilyen kézzel a falat! Gyere, letöröljük a kezed. NE TÉPD LE A CSÖVET!”

Jocó: Hát nem mondhatom, hogy soha nem felejtem el ezt az estét…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gangike2.blog.hu/api/trackback/id/tr585502824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása