Kommunikációnak csúfolt tipográfia óra, nem annyira szeretjük. Kiemeléseket vesszük, az aláhúzás nem esztétikus.
bácsi: - Felírom, hogy aláhúzás. (hatásszünet) És át is húzom.
Szabina egy szó nélkül bassza le a tollát.
Tomi felhívott, hogy kommunikáción ugyan nem volt, de majd jön.
Tomi: - Te, Gangesz, az órarendben az van, hogy a tanulásmódszertan három és fél órás.
én: - Igen, az annyi.
Tomi: - MIAPICSA? Azt hittem, elgépelték.
Tanulásmódszertan eleje, Tomi késve érkezik, mi eddigre már csináltunk névtáblákat.
néni: - Adok neked is címkét.
Tomi: - És ez what kind of címke?
Egy lapon sok közül ki kellett választani a ránk épp jellemző érzéseket és megindokolni, miért azt választottuk.
Tomika: Unatkozó. Miért? Mert szar az órád és hosszú.
néni: - Kérek szépen egy kis ablakot. (nyitni)
Timi elindul az ablakhoz
Tomi: - Kivenné az ablakot és odaadná neki...
Tanmódszertan közepén nekiállok karkötőt csomózni.
Tomi: Gangesz, megértelek. Előbb fonok szőnyeget, minthogy még egyszer bejöjjek erre az órára.
Tanulást segítő könyveket mutat a néni.
Tomi: Ilyen könyvem volt. Úgy kibasztam, mint a büdös szar.
néni: - Tudjátok, minek a rövidítése a zh?
Tomi: - 'Zavarod a hallgatót'.