HTML

gangike2

Friss topikok

  • 130947: Ezt a szót keresem egy hónapja, köszönöm!!! :D Általában eddig csak "az a szar" volt a megnevezése... (2012.10.11. 23:54)
  • 130947: Ismersz minket, tanulunk majd, mint a kisangyalok! :) (2012.09.15. 14:51)
  • 130947: Dani tud alkotni. :D :) (2012.06.29. 21:22)
  • 130947: xDDDDD (2012.06.02. 22:22)
  • 130947: :) (2012.03.27. 18:34)

Címkék

2012.01.18. 00:00 gangike

Tegnap fakton kintről baromi nagy vinnyogást hallottunk.
Kinga: – Disznóvágás van?
meghalljuk, hogy D.-né rájuk szól
Kinga: – Úúúú, szegények, elkapta őket.
én: – Na, most lesz disznóvágás.

Krisztián bá: – Gangesz, ugye tanultál hittanra?
én őszinte megdöbbenéssel: – Mit? (semmit nem vettünk múlt órán)
Krisztián bá: – Ez a lehető legrosszabb válasz volt.

én: – Kinga, a Hanna tök szereti az orosz olvasókönyvet, amit loptál nekem Maresztól.
Kinga: – De jó! Végre loptam valami hasznosat.

K. Kinga: – Kapd be.
Jázmin: – Vedd elő.
K. Kinga: – Jó. (és már csatolja az övét)
Kinga: – Ne-ne-ne-ne! Nem olyan fontos!

K. Kinga: – Amikor tegnap délután ment el a matektanár, először leesett a kezemből egy toll. Lehajoltam érte, akkor leesett a maradék kettő is. Aztán tudod, mit csináltam?
én: – Földhöz basztad a könyveket is?
K. Kinga: – Kikísértem.

én: – Tomi, mekkora tirpák állat vagy te.
Tomi: – Ilyen ez a popszakma.

Töri érettségi példa, húzd alá a lényeget.
Feribá: Az nem jó megoldás, hogy aláhúzod az egészet, mert abban biztos benne van. Volt ilyenre példa.

Hittanon kicsit passzív volt az osztály. 
utána Krisztián bá megy ki: További jó fotoszintetizálást kívánok.

Irodalom, agyfasz közeli állapot.
Kinga lebassza a tollát, jelentkezik.
én: – Jelentkezik…
K. Kinga: – Bajok lesznek.
én: – Igen. Ilyenkor szokta elküldeni a halál faszára.

S. őszerinte épp segít nekünk érvelő fogalmazást írni, de amúgy nem annyira.
G. Fanni: Óra végén elmondja, hogy kell érvelő fogalmazást írni?

Szinti Kingának: – Nem retusálod ki a képét? (S. képét)
Kinga: – Nem rakom rá a laptopomra, mert bejelez a vírusirtó.

S.: – Egyik társatok azt írta… (tavalyi érettségiző)
Fanni: – Nincsenek társaink, nekünk ellenségeink vannak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gangike2.blog.hu/api/trackback/id/tr355502836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása