HTML

gangike2

Friss topikok

  • 130947: Ezt a szót keresem egy hónapja, köszönöm!!! :D Általában eddig csak "az a szar" volt a megnevezése... (2012.10.11. 23:54)
  • 130947: Ismersz minket, tanulunk majd, mint a kisangyalok! :) (2012.09.15. 14:51)
  • 130947: Dani tud alkotni. :D :) (2012.06.29. 21:22)
  • 130947: xDDDDD (2012.06.02. 22:22)
  • 130947: :) (2012.03.27. 18:34)

Címkék

2012.07.01. 23:53 gangike

Meggyet szedünk. Peti talál egy hosszú csápú bogarat.
felüvölt: Milyen cickányt fogtam! (cincért)

Tanulmányozzuk az állatot
én: - Ennek hol a szeme?
apu: - Hol lenne, baszd meg? A seggén!

Terítek, nehezen találok tiszta tányért, melegem van, ideges vagyok. Apu felröhög.
én: - Amúgy mi a faszon röhögsz?
apu: - Inkább egy hisztis picsán...

Kitaláltam, hogy meg kéne nyírni a Totót, mert túl hosszú a szőre, anyus kiakadt, sógornő mellém állt.
Meli: Te, Picu, édesanyád szerda délelőtt nem lesz itthon. Nekiállunk?

én: - A Paminak (cica) is hosszú szőre van!
anyus: - Ne felejtsétek el, hogy nektek meg hosszú hajatok van, és én hajnalban korábban kelek, mint ti.

Meli véletlen kiborítja anyus szörpét az ágy mellé.
törli föl, és félig az ágyon hasalva ránéz anyura: Örülsz, hogy visszajöttem, ugye?

A kutya kiidegelése, a szörpmosás és ilyenek után Meli még visszalép anyu szobájába.
anyus: Be ne gyere!

Beszélgetünk Totó szőréről.
Meli egyszer csak megszólal: Befonom parkettába.

Peti elvolt meccset nézni, azt mondta, tíz körül itthon van, Meli várja meg. Másfél óra késéssel hazaér.
Peti: - Nyertek a spanyolok. Négy-null. Négy-null!
Meli: - Azt én leszarom, de fél tizenkettő!
én: - Olyan jó, hogy ti már számokban is tudtok beszélgetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gangike2.blog.hu/api/trackback/id/tr485502929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása