HTML

gangike2

Friss topikok

  • 130947: Ezt a szót keresem egy hónapja, köszönöm!!! :D Általában eddig csak "az a szar" volt a megnevezése... (2012.10.11. 23:54)
  • 130947: Ismersz minket, tanulunk majd, mint a kisangyalok! :) (2012.09.15. 14:51)
  • 130947: Dani tud alkotni. :D :) (2012.06.29. 21:22)
  • 130947: xDDDDD (2012.06.02. 22:22)
  • 130947: :) (2012.03.27. 18:34)

Címkék

2011.12.25. 00:00 gangike

Adri néni az osztálykarácsony után, a mise előtt problémázik: – Jaj, gyerekek, annyi süti maradt! Mit csináljunk vele?
elgondolkodom: – Szerintem dobáljuk meg az érsek atyát.

Apu halat pucolt, közben hívta Sanyi, a főnöke (anyu minden nap egy busszal jön vele haza).
apu: – Honnan tudod, hogy halat pucolok? Ja, hogy mondta ez a pletykás vénasszony?
én műfelháborodva: – Te most az anyámról beszélsz?!

Másnap. Apu karácsonyfát farag.
anyus: Mondtam a Sanyinak, hogy ma óvatosan hívja apádat, mert tegnap csak nagykés volt a kezében, de ma balta.

apu beér a fafaragásból (másfél métert kellett levágnia a fából, és még így is baszott nagy volt): Bebasztam a garázsba. Ha kell valami, te menjél ki érte, ne anyád. Neked jobb az idegrendszered.

rádió: Most elmondjuk a paksi halászlé receptjét.
anyus: Az milyen? Radioaktív?

Apu állítja fel a fát.
én: – Tök szép a fa. (anyu vette)
apu felröhög a széken állva
én: – Miért? Tényleg szép. Csak a bazilikában van pont ekkora.

Díszítünk. 
apu: – A pirosakat felrakom én, jó?
én: – Jó.
apu kiveszi a kezemből, és felrakja a polcra

Bátyámék kicsit (pár órát) késtek, amikor megjöttek kifutottam eléjük, a kiscsaj egyből rám vetette magát. Bent voltunk már pár perce, mire eljutottam oda, hogy puszit adjak a bátyámnak.
Peti “sértődötten”: Én az előbb ott voltam, de neked csak a lányom kellett!

Peti nézi a falon az anyu szülinapján készült csoportképet.
Peti: – Na, ott van ez a marha is.
én: – Ez volnál te?
Peti: – Hát nem rád gondoltam.
Meli: – Pedig az milyen kedves lett volna…

Unokahúg szétrámolta a tolltartóm. Készülnek elmenni, Meli rakja össze a tollakat.
én: – Hagyd csak, elpakolom majd.
Peti megfogja, kiborítja az egészet: – Pakold csak.

És kicsit megkésve, de kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gangike2.blog.hu/api/trackback/id/tr505502822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása